Pracownicy są wizytówką firmy. To, w jaki sposób prezentują się klientom, ma istotny wpływ na to, jak odbierana jest cała organizacja. Nieumiejętność dostosowania swojego zachowania do oczekiwań i standardów klienta może zniweczyć cały trud, jakim było dotarcie do niego i zaproszenie na spotkanie.  

Przed pracownikami, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem, niezwykle często stawiane jest wyzwanie, jakim jest zbudowanie długotrwałych relacji z interesariuszami. Niemożliwe będzie to bez umiejętności dostosowania swojego zachowania do każdego z odbiorców. Właśnie dlatego tak ważna jest znajomość etykiety biznesu.

Cel szkolenia


  • Dowiesz się, kto pierwszy powinien przywitać się, a kto pierwszy podać rękę
  • Nauczysz się prawidłowego pisania maili i dowiesz, dlaczego rozpoczynanie wiadomości słowem witam jest dużym błędem
  • Poprawisz skuteczność rozmów telefonicznych dzięki informacjom na temat grzeczności językowej
  • Zweryfikujesz swoją wiedzę na temat wręczania wizytówek
  • Poznasz tajniki związane z wręczaniem i przyjmowaniem prezentów, a także usłyszysz, dlaczego wręczanie w prezencie wielbłąda nie jest najlepszym pomysłem
  • Nauczysz się prawidłowo dobierać strój do okazji
  • Dowiesz się, jak używać filiżanki, sztućców i serwetki
  • Poznasz zasady obowiązujące na przyjęciach
  • Dowiesz się, kto i kiedy powinien zapłacić rachunek

Korzyści dla uczestnika


Podczas warsztatu uczestnicy poznają praktyczne zastosowanie zasad etykiety biznesu. Dowiedzą się, czym jest precedencja w biznesie, a także jak prawidłowo i grzecznie napisać wiadomość mailową. Uczestnicy będą mieli możliwość zweryfikowanie, czy wybierany przez nich strój jest odpowiedni zgodnie z zasadami biznesowego dress codu. Udział w warsztacie pozwoli także posiąść wiedzę niezbędną podczas biznesowych spotkań, czyli poznać zasady dotyczące dobrych manier przy stole.

POZNAJ PLAN SZKOLENIA I ZAREJESTRUJ SIĘ