Zapraszamy do kontaktu

Z przyjemnością pomożemy w doborze odpowiedniego programu wydarzenia.

tel. 48 509 987 352

Etykieta biznesu

Pracownicy są wizytówką firmy. To, w jaki sposób prezentują się klientom, ma istotny wpływ na to, jak odbierana jest cała organizacja. Nieumiejętność dostosowania swojego zachowania do oczekiwań i standardów klienta może zniweczyć cały trud, jakim było dotarcie do niego i zaproszenie na spotkanie.

Przed pracownikami, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem, niezwykle często stawiane jest wyzwanie, jakim jest zbudowanie długotrwałych relacji z interesariuszami. Niemożliwe będzie to bez umiejętności dostosowania swojego zachowania do każdego z odbiorców. Właśnie dlatego tak ważna jest znajomość etykiety biznesu.

Czego dowiedzą się Państwo podczas szkolenia?

Relacje międzyludzkie

Czym jest zasada precedencji? Kto pierwszy podaje rękę? Jak zachowywać się podczas spotkań biznesowych? Czy płeć w biznesie ma znaczenie? Jak prawidłowo przejść na „ty”?

Dress code

Czym charakteryzuje się strój kobiety i mężczyzny w biznesie? Czy zawsze obowiązują takie same zasady? Jak dobrać strój, by pomagał w budowaniu profesjonalnego wizerunku?

Autoprezentacja

Jak zbudować wizerunek profesjonalisty, osoby godnej zaufania i posiadającej odpowiednie kompetencje? Jak wręczać wizytówki? Co zrobić, by dobrze wypadać podczas spotkań biznesowych?

Spotkania biznesowe

Jak zachowywać się przy stole? Kto zaprasza, a kto może czuć się zaproszonym? Kto płaci rachunek? Jak zachowywać się na spotkaniach stojących, a jak na przyjęciach zasiadanych?

Informacje dodatkowe

Aleksandra Pakuła - założycielka Instytutu Etykiety. Trenerka etykiet, która poza salą szkoleniową od niemal trzech lat wiedzę z zakresu dobrych manier propaguje także w internecie. Specjalistka w dziedzinie marketingu usług profesjonalnych, posiadająca duże doświadczenie w pracy z osobami na najwyższych szczeblach korporacji. Autorka jednego z najpopularniejszych w Polsce blogów poświęconych w całości tematyce savoir-vivre’u.

W zależności od potrzeb, szkolenie może trwać od 1 godziny do 16 godzin zegarowych. Agenda szkolenia zostanie dostosowana do konkretnej grupy, tak by realizowany program jak najlepiej odpowiadał potrzebom uczestników.

W celu zarezerwowania terminu szkolenia oraz uzyskania szczegółowych informacji, zapraszamy do kontaktu pod adresem kontakt@instytutetykiety.pl lub pod numerem telefonu 48 509 987 352.