Zapraszamy do kontaktu

Z przyjemnością pomożemy w doborze odpowiedniego programu wydarzenia.

tel. 48 509 987 352

Etykieta dla pracowników obsługi

Pracownicy są wizytówką firmy. To, w jaki sposób prezentują się klientom, ma istotny wpływ na to, jak odbierana jest cała organizacja. Nieumiejętność dostosowania swojego zachowania do oczekiwań i standardów klienta może zniweczyć cały trud, jakim było dotarcie do niego i nawiązanie relacji.

Bez względu na to, czy poszukują Państwo szkolenia dla pracowników ekskluzywnego hotelu czy też niewielkiej restauracji, jesteśmy w stanie przygotować program wydarzenia, który wzniesie jakość obsługi w Państwa firmie na wyższy poziom.

Branże, którym dedykowane jest szkolenie

Pracownicy hoteli

Przeszkolimy załogę hotelową w taki sposób, by jej praca spełniała oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Przygotujemy program tak dla pracowników recepcji i administracji, jak też dla obsługi hotelowej restauracji oraz serwisu porządkowego.

Pracownicy restauracji

Program szkolenia dedykowany pracownikom restauracji obejmuje zarówno obsługę świadczoną przez kelnerów, jak też managera sali. W ramach warsztatu wypracujemy scenariusz obsługi, który będzie realizował wyznaczone przez restaurację standardy,.

Organizatorzy wydarzeń

Organizacja wydarzeń specjalnych to zawsze duże wyzwanie. Dla pracowników odpowiedzialnych za ich organizację przygotowaliśmy specjalny program, który pozwoli im poznać tajniki etykiety z elementami protokołu dyplomatycznego.

Obsługa domu

Dla pracowników, którzy świadczą usługi na rzecz domów prywatnych, przygotowaliśmy warsztaty, w czasie których zapoznani zostaną nie tylko z zagadnieniami klasycznej etykiety, ale także etykiety domu, obejmujące m.in. instruktaż dbania o srebra i antyki.

Informacje dodatkowe

Aleksandra Pakuła - założycielka Instytutu Etykiety. Trenerka etykiet, która poza salą szkoleniową od niemal trzech lat wiedzę z zakresu dobrych manier propaguje także w internecie. Specjalistka w dziedzinie marketingu usług profesjonalnych, posiadająca duże doświadczenie w pracy z osobami na najwyższych szczeblach korporacji. Autorka jednego z najpopularniejszych w Polsce blogów poświęconych w całości tematyce savoir-vivre’u.

W zależności od potrzeb, szkolenie może trwać od 1 godziny do 16 godzin zegarowych. Agenda szkolenia zostanie dostosowana do konkretnej grupy, tak by realizowany program jak najlepiej odpowiadał potrzebom uczestników.

W celu zarezerwowania terminu szkolenia oraz uzyskania szczegółowych informacji, zapraszamy do kontaktu pod adresem kontakt@instytutetykiety.pl lub pod numerem telefonu 48 509 987 352.